آیـــا اقتصاد ایران در حال فروپاشی است؟

خلافکارها دست از پا خطا کنند به جايي مي‌فرستم‌شان که نه آب باشد، نه آبادي!

ســـرونیوز:دادستان عمومي و انقلاب کاشمر در گردهمايي شوراهاي اسلامي و دهياران بخش مرکزي گفت: متاسفانه سن مصرف مواد مخدر در ايران به زير ۱۸ سال رسيده است.حجت الاسلام علي ميداني با بيان اينکه متاسفانه امروز فعاليت‌هاي دشمنان در بعضي موارد به ثمر نشسته و به عينه مشاهده مي‌شود، افزود: کاهش سن مصرف مواد مخدر به زير ۱۸ سال فتح الفتوح دشمن است زيرا يک فرد معتاد نمي‌تواند در برابردشمن بجنگد. ميداني با اعلام اين که امروز کانون خانواده‌ها به خطر افتاده است، افزود: افزايش روابط دختر و پسر و به انحراف کشاندن افراد متاهل از جمله کارهايي است که دشمن در پيش گرفته است.

وي با بيان اينکه برخورد قهري جهت برخورد با اين موارد جواب نمي دهد، گفت: حتي اگر ماهواره‌ها را جمع کنيم شاهديم اين ابزار اثرات تخريبي خود را گذاشته است. دادستان کاشمر برگزاري بعضي از مجالس عروسي را از جمله ناهنجاري‌هاي ديگر در سطح جامعه دانست و گفت: متاسفانه در بعضي از اين مجالس مشروب مصرف و منجر به چاقوکشي و نزاع مي‌شود. وي از مسوولان روستا‌ها خواست اين گونه مجالس را قبل از برگزاري مديريت کرده و از ورود افراد ناشناس به مجالس عروسي جلوگيري کنند. ميداتي افزايش نزاع خانوادگي و افزايش پرونده‌هاي وارده به دادگستري را نيز نگران کننده دانست و افزود: وجود ۱۲ ميليون پرونده در دادگستري‌هاي سطح کشور برازنده نظام اسلامي نيست.

دادستان کاشمر در ادامه با اعلام اينکه اين انقلاب به راحتي به دست نيامده که بگذاريم عده‌اي به راحتي به آن خدشه وارد کنند، اظهار کرد: اين انقلاب مرهون خون هزاران شهيد است. وي با اشاره به اينکه امروز دشمن با تمام توان به جنگ ما آمده است، گفت: جنگ هنوز تمام نشده و تقابل حق و باطل ادامه دارد. 

ميداني با بيان اينکه اين براي ما مايه خوشحالي است که پرچمدار مبارزه با ظلم در دنيا هستيم، تصريح کرد: خداوند دشمنان ما را افرادي احمق و بي عقل قرار داده است. ميداني با تاکيد براين که هر کس بخواهد امنيت جامعه را بر هم بزند شديدترين مجارات‌ها در انتظارش خواهد بود، اظهار کرد: کاشمر شهر دارالمومنين است نه جاي جولان خلافکاران، آنها بدانند دست از پا خطا کنند به جايي مي‌فرستم‌شان که نه آب باشد نه آبادي.

.

آخرین اخبار ایران و جهان

آخرین نظرات

گزارش تصویری