آیـــا اقتصاد ایران در حال فروپاشی است؟

خاتمي هم مي‌تواند به رسايي پاسخ دهد

خاتمي هم مي‌تواند به رسايي پاسخ دهدســـرونیوز:نماينده تبريز در مجلس نهم با اشاره به نطق رسايي اظهار داشت: ‌رسايي دوباره علاوه بر آقاي هاشمي اسامي ديگري را مطرح کرد.

مسعود پزشکيان اذعان داشت: رسايي نام آقاي خاتمي و تعدادي از نامزدهاي انتخابات سال۸۸ را در نطق خود آورد و پيرامون آن‌ها مطالبي را گفت که طبق آئين نامه آن‌ها مي‌توانند پاسخگو باشند. قانون و آئين نامه براي همه يکسان است‌‌ همان طور که آقاي هاشمي پاسخ رسايي را داد اين افراد هم مي‌توانند پاسخشان را به هيات رئيسه بفرستند.وي در همين زمينه تاکيد کرد: اين درست نيست که با ادعاي اعتقاد پشت سر آدم‌ها حرف مي‌زنيم و کساني را متهم مي‌کنيم که هنوز اتهام آن‌ها در هيچ دادگاهي ثابت نشده است. اين مساله به اعتقاد من پيگرد قانوني دارد. هيات رئيسه از نظر قانوني موظف است که هر کدام از اين افراد اگر جوابيه‌اي فرستادند جوابيه آن‌ها را اعلام وصول و قرائت کند.

اين نماينده مجلس يادآور شد: در خصوص افراد ديگر هم همين قانون صدق مي‌کند. مثلا من مجرمم به دليل اينکه مجرم هستم نمي‌توانند بگويند از خودت دفاع نکن. نمي‌شود هر تهمتي را به من بزنند و بگويند از خودت دفاع نکن.

وي ادامه داد: البته که نماينده حق اظهار نظر دارد اما حق توهين، تهمت و افترا را ندارد. افراد بايد اظهار نظر کار‌شناسي کنند و دليل بياورند و بر اساس دليل ديگران را متهم کنند. نه اينکه بر اساس اينکه نماينده هستيم، بدون دليل آبروي ديگران را بريزيم.پزشکيان در پاسخ به اين سئوال که آيا اين افراد پاسخ رسايي را خواهند داد يا نه؟ خاطرنشان کرد: بستگي به کرامت و بزرگي آن‌ها دارد. خيلي وقت‌ها ممکن است ناحق گفته شود اما فرد جواب هم ندهد. اين نماينده مجلس در پايان گفت: تصور مي‌کنم کساني که اين طور تهمت مي‌زنند خيلي از اين حرف‌ها به ضررشان تمام مي‌شود.اگر دليلي داريم بايد شکايت کنيم و افراد در دادگاه پاسخگو باشند. چه لزومي دارد از پشت تريبون آبروي مردم را ببرند.

.

آخرین اخبار ایران و جهان

آخرین نظرات

گزارش تصویری