آیـــا اقتصاد ایران در حال فروپاشی است؟

واكنش دفتر هاشمی به گستاخي رسايي

واكنش دفتر هاشمی به گستاخي رساييســـرونیوز:در پی اظهارات امروز حمید رسایی در مجلس علیه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و خانواده وی، دفتر آیت الله هاشمی‌رفسنجانی با ارسال نامه ای به هیات رییسه مجلس، ضمن اعتراض به انتشار توهین و تهمت از تریبون مجلس، خواستار اختصاص فرصت پاسخگویی گردید.

اين نماینده حامی احمدی‌نژاد، نطق امروز خود در مجلس را به دادن نسبت‌های ناروا، توهین و تهمت به آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اختصاص داد. یکی از ادعاهاي امروز رسایی این بود که مهدی هاشمی براساس اسنادی که نزد رسایی موجود است، به اراذل و اوباشی که در حوادث سال ۱۳۸۸ در خیابانها اقدام به اغتشاش می‌کردند، حقوق می‌داده است! رسایی افزود: زورگیرانی که اخیرا با تهدید قمه در خیابانها از مردم باج گیری می‌کنند، به دلیل در زندان بودن مهدی هاشمی به این کار دست می‌زنند و اگر مهدی هاشمی در زندان نبود، آنها تحت مدیریت مهدی هاشمی بودند!! وی همچنین مطالب توهین آمیزی را نسبت به آیت الله هاشمی بر زبان آورد.

در واكنش به اين اظهارات گستاخانه نسبت به رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، دفتر آیت الله هاشمی با ارسال نامه‌ای به هیات رییسه مجلس ضمن اعتراض به انتشار این گونه توهین‌ها و تهمت‌ها از تریبون مجلس، خواستار اختصاص وقت جهت پاسخگویی گردید. مطابق با آئین نامه مجلس، افرادی که از تریبون مجلس علیه آنها مطلبی بیان می‌شود، حق پاسخگویی از همین تریبون را دارند.

.

آخرین اخبار ایران و جهان

آخرین نظرات

گزارش تصویری