اعزام راهيان نور به سوريه و لبنان را در دستور كار داريم
ســـرونیوز: به
گزارش باشگاه خبرنگاران سردار علي فضلي در حاشيه نخستين كنگره سرداران در
جمع خبرنگاران با بيان اينكه رزمايش قرارگاه امام هادي و گردانهاي رزمي
بيتالمقدس در تمام استانها آغاز شده و تا هجدهم اسفندماه ادامه دارد،
اظهار داشت: رزمايشهاي بسيج حاصل برنامههاي مشترك سپاه پاسداران و بسيج
است و سازوكار اصلي آن در سپاه ديده ميشود، همچنين يگانهاي رزمي سپاه
پاسداران با حضور در اين رزمايشها متناسب با تهديدات روز در نقاط مختلف
كشور در كنار بسيجيان حضور دارند.
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به راهاندازي راهيان نور
دريايي پس از اعزام راهيان نور به جنوب و غرب اظهار داشت: اعزام كاروانيان
راهيان نور در سوريه و لبنان را در دستور كار خود قرار دادهايم اما در حال
حاضر به دليل نبود شرايط مناسب اين اعزام به زماني كه موقعيت مناسبي فراهم
شود موكول خواهد شد.






