باید با دولت احمدی نژاد «کج دار و مریز» مدارا کنیم تا وقتش تمام شود
ســـرونیوز: حجت
الاسلام دخیل عباس زارع زاده مهریزی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی
کشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، گفت: شخصیت های موثر
نظام نظر دارند که ما این چند مدت باقی مانده از عمر دولت را مدارا کنیم
تا سپری شود ، تا شاید دولت مقداری در برابر این حسن رفتار ، عکس العمل
مثبتی نشان دهد ؛ باید کج دار و مریز طی کنیم ، تا این دولت تمام شود. عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی افزود: رییس دولت
آینده باید خیلی زحمت بکشد تا بتواند مسائل اتفاق افتاده و مشکلات این دولت
را ترمیم کند.
نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در دولت بعدی مشکلات زیاد است؛ دولت فعلی برای به نتیجه رساندن طرح های مهر ماندگار بودجه های کلانی را تزریق کند و دولت بعدی با مشکلات کمبود مالی و هزینه ای برای نیمه دوم سال آینده مواجه شود و قطعا فشار بر دولت بعدی زیاد خواهد بود.
وی در خاتمه گفت: نزدیکان و نامزدهای مطلوب دولت فعلی ، در انتخابات شانسی ندارند ، با این وضعیت موجود و اتفاقات رخ داده مردم اقبالی بر آنها نخواهند داشت و با توجه به نوع برخوردهایی که از دولت فعلی علیه ارگان ها و نهادهای اصیل و تاثیر گذار کشور دیده شده است ، هیچ کس به آنها اقبال نخواهد داشت و رای نمی دهند.
نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در دولت بعدی مشکلات زیاد است؛ دولت فعلی برای به نتیجه رساندن طرح های مهر ماندگار بودجه های کلانی را تزریق کند و دولت بعدی با مشکلات کمبود مالی و هزینه ای برای نیمه دوم سال آینده مواجه شود و قطعا فشار بر دولت بعدی زیاد خواهد بود.
وی در خاتمه گفت: نزدیکان و نامزدهای مطلوب دولت فعلی ، در انتخابات شانسی ندارند ، با این وضعیت موجود و اتفاقات رخ داده مردم اقبالی بر آنها نخواهند داشت و با توجه به نوع برخوردهایی که از دولت فعلی علیه ارگان ها و نهادهای اصیل و تاثیر گذار کشور دیده شده است ، هیچ کس به آنها اقبال نخواهد داشت و رای نمی دهند.






