آیـــا اقتصاد ایران در حال فروپاشی است؟

قاضي‌پور: مابه‌التفاوت ارز به جيب چه كساني رفته است؟

ســـرونیوز:  نماينده‌ي مردم اروميه در منجلس شوراي اسلامي در تذكري آيين‌نامه‌اي گفت كه دولت بايد توضيح دهد كه مابه‌التفاوت ارز 1226 و 3570 توماني به جيب چه كسي رفته است؟ به گزارش ايسنا، نادر قاضي‌پور در اين تذكر اظهار كرد: طبق آيين نامه نمايندگاني كه به عنوان مخبر يا نماينده‌ دولت در مجلس توضيح مي‌دهند بايد به سوالات نمايندگان و هيات رئيسه پاسخ دهند، شما 2 بار به نماينده‌ دولت درباره‌ي فروش ارز تذكر داديد اما ايشان پاسخي نداد! اگر ما آيين‌نامه را اجرا نكنيم چه كسي موظف به اجراي آيين نامه است؟

وي اضافه كرد:‌ سازمان بازرسي و وزارت اطلاعات موظفند پاسخ دهند كه مابه‌التفاوت ارز به جيب چه كساني رفته است؟محمدرضا باهنر كه اداره‌ جلسه‌ علني را برعهده داشت در پاسخ به اين تذكر گفت: ما سوال را مي‌پرسيم اما ممكن است نماينده‌ دولت مطلع نباشد. نايب رئيس مجلس ياد آور شد: رئيس كل بانك مركزي اعلام كرده كه پيش از تاسيس اتاق مبادلات ارز يك دلار هم غير 1226 تومان نفروخته‌اند.

.

آخرین اخبار ایران و جهان

آخرین نظرات

گزارش تصویری