مصباح یزدی: اعتیاد جوانان به تلويزیون، اینترنت و ماهواره مانع عبادت مي شود
ســـرونیوز: رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی خمینی تاکید كرد: اعتیاد جوانان به تلويزیون، اینترنت و ماهواره مانع عبادت مي شود.به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از قم، مصباح یزدی شب گذشته در
ادامه سلسله نشست های درس اخلاق که در دفتر خامنه ای برگزار شد، با اشاره
به این که خوف و خشیت لازمه معرفت و ایمان به خداوند است، اظهار داشت:
معنای صحیح و کامل خوف و خشیت ترس از آتش جهنم نیست، شناخت صحیح خدا خوفی
دائمی در انسان پدید می آورد، تا آنجا که مراقب این است که نکند از نظر خدا
بیفتد.
مصباح یزدی با تاکید بر اینکه گریه یکی از نشانه های خوف و ترس در برابر
خداوند می باشد، ابراز داشت: کسانی که اهل معرفت اند، از ترس این که مبتلا
به دوری از خدا نشوند اشک ریخته و می ترسند که در اثر وسوسه های شیطانی
بلغزند و از چشم خدا بیفتند.
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی خمینی با اشاره به اینکه برخی از جوانان به تلويزیون، اینترنت و ماهواره اعتیاد پیدا کرده اند، گفت: کسی که دل به دنیا نبسته باشد، شب ها زودتر به خواب رفته تا اینکه برای راز و نیاز با پروردگار در اوقات سحر از خواب بیدار شود و به مناجات بپردازد.
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی خمینی با اشاره به اینکه برخی از جوانان به تلويزیون، اینترنت و ماهواره اعتیاد پیدا کرده اند، گفت: کسی که دل به دنیا نبسته باشد، شب ها زودتر به خواب رفته تا اینکه برای راز و نیاز با پروردگار در اوقات سحر از خواب بیدار شود و به مناجات بپردازد.






