خاتمی در لباس سربازی(عکس)
ســـرونیوز: سید محمد خاتمی . در سال ۱۳۴۸ بعد از اخذ درجه لیسانس برای طی دوره خدمت
وظیفه به تهران اعزام شد و به عنوان افسر وظیفه (ستوان دوم) دوره خدمت را
گذراند. در همین دوره بود که در آزمون کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) دانشگاه تهران شرکت کرد و پذیرفته شد.تحصیل
در این مقطع را همزمان با خدمت وظیفه آغاز کرد و در موقعیتی قرار گرفت که
باز هم پیشنهاد بورس تحصیلی و امکان ادامه تحصیل در دوره دکترا در آمریکا
وجود داشت، ولی ترجیح داد که تحصیلات جدید در این مرحله را رها و برای
تکمیل تحصیلات حوزوی خود به قم مراجعه کند.
![]() |
سید محمد خاتمی - علی حائری اردکانی در سال 1348
|







